01

جهت تهیه ویدیوی این وبینار ایمیل بزنید (hi@drstartup.ir)

همونطور که درجریان هستید و احتمالا ایمیل هاشو هم شاید دیده باشید ، هفته پیش ، پنج شنبه ، اولین وبینار ( کارگاه آنلاین ) از مجموعه وبینار های آموزشی دکتر استارتاپ رو برگزار کردم ،اینم پوسترش!

Channel-And-Insta

ازونجاییکه میخواستم کل فرآیند برگزاری یک کارگاه آنلاین رو خودم بررسی کنم ، همه کارهای این وبینار رو خودم انجام دادم ، طراحی پوستر ، انتشار و تبلیغات اون ، ارسال ایمیل ها ، گرفتن بازخورد ها و… البته برای تهیه عنوان وبینار با چند تا از دوستانی که در حوزه کپی رایتینگ فعال هستند مثل آقای بهجتی  مشورت هایی داشتم.خلاصه اینکه همه کارها و هماهنگی ها بصورت دستی و توسط خودم انجام شد ، در دنیای استارتاپ ها ،متدی برای ام وی پی زدن وجود داره بنام کانسیاژ ، در این متد شما کل فرآیند کارها رو بصورت دستی انجام میدید تا مشکلات کار و گیر های اونو بفهمید چیه !

کارگاه با همکاری دو سیستم آنلاین ، یکی ایسمینار ( که زیر ساخت ارایه محتوا و کارگاه آنلاین رو فراهم کرد ) و دیگری ایونت سنتر ( که زیر ساخت ثبت نام رو فراهم کرد ) برگزار شد گه شخصا برای من تجربه خیلی خوبی بود و دوستان انصافا خیلی در زمینه پشتیبانی خوب عمل کردند.

و اما خود وبینار ، خیلی برام مهم بود که در وبینار شرکت کنندگان در کارگاه حضور فعال داشته باشن ! برای همین سعی کردم یه کمی روال تدریس رو گیمیفای ( بازیکاری) کنم، برای همین یکسری سکه در بین اسلاید ها قرار دادم که قرار شد شرکت کننده ها این سکه ها رو جمع آوری کنن و آخر وبینار یک جایزه بگیرند ! و این کار تاثیر خیلی خوبی در زمینه همراه بود مخاطبان داشت.

2016-05-22_22-43-47

زمان وبینار ۲ ساعت بود و خوشبختانه راس ساعت شروع شد و راس ساعت هم تمام شد .

رمانبندی همونطور که دلم میخواست بود ولی بر اساس فیدبک هایی که داشتیم ، دوستان علاقه بیشتری به بخش پرسش و پاسخ داشتند یه جورایی زمان پرسش و پاسخی که ما ۱۰ دقیقه در نظر گرفته بودیم رو دوست داشتند بیشتر بشه ، مثلا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه که انشاالله در وبینار بعدی جبران می کنیم !

2016-05-22_22-45-11

عده ای از دوستان شرکت نکردند ولی فیدبک های خیلی خوبی دادن و پیشنهادات زیادی برای موضوعات آینده آمد.

در زمینه فنی ، مشکلی نبود ، و خدا رو شکر غیر از یکی دو نفر ، که مشکل سرعت داشتند ، الباقی شرکت کنندگان همه راضی بدوند.

ویدیوی وبینار هم در حال تدوین هست و انشاالله تا آخر این هفته برای شرکت کنندگان ارسال میشه !

تصمیم بر این شد که هر ماه یک وبینار آموزشی در این زمینه مباحث آموزشی و کاربردی در زمینه کارآفرینی داشته باشیم !

و اما وبینار بعدی و یک موضوع جنجالی

وبینار بعدی هم با موضوع : الفبای ارزش گذاری استارتاپ ها و شیوه های تقسیم سهام هم در انتهای این ماه قراره برگزار بشه ! فرصت ثبت نام زود هنگام این وبینار رو از دست ندید ، توضیحات این وبینار در اینجا آورده شده است !