سلام و درود به همه همراهان دکتر استارتاپ ، بعد از اجرای سه دوره آنلاین ،گام به گام و اقدام محور کارآفرینی ناب و دریافت فید بک های کاربران و ارتقای سامانه استارتاپ آکادمی ، تصمیم گرفتیم که دوره های جدید دیگه ای رو هم به سامانه اضافه کنیم. ولی مسئله این بود که چه دوره ای رو اضافه کنیم ، تحقیقات و بررسی های زیادی انجام دادیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دوره طراحی تجربه کاربر UX میتونه گزینه مناسبی باشه چرا !؟

چون متد میکرو لرنینگ و ارایه محتوای گام به گام و اقدام محور به همراه یک پروژه عملی که در نهایت منجرب به ارتقای مهارت شرکت کننده میشه ، یک ارزش بسیار خوب در حوزه طراحی تجربه کاربری میتونه باشه.

واقعیت اینه که شاید بشه گفت که مهمترین ارزش استارتاپ آکادمی اینه که محتوای آموزشی در اون در قالب یک نقشه گام به گام عملیاتی با رویکرد های واقعی بازار اونهم بصورت گام به گام هست. حتما شما هم دوره های مختلفی رو در زمینه طراحی تجربه کاربر دیدین ، همه این دوه ها ارزشمند هستند و مناسب ، ولی اون چیزی که در دوره اقدام محور و گام به گام طراحی تجربه کاربر مد نظر ما بوده ، یادگیری در کنار عمل با رویکرد میکرولرنینگ بوده ، چیزی که در دوره ۱۶ هفته ای کارآفرینی ناب بارها و بارها مورد آزمایش قرار دادیم و انصافا شرکت کنندگان ازش خیلی راضی بودن و نتایج خیلی خوبی از اون حاصل شد.

مشخصات دوره گام به گام و اقدام محور طراحی تجربه کاربر

 

این دوره ۶ روز دیگه آغاز میشه ، و توضیحات اون رو میتونین از وبسایت دوره بخونین ! برای محتوای دوره زحمت زیادی کشیده شده. همونطور که میدونین من شخصا به تجربه مدرس و اینکه چقدر در فیلد عملیاتی در حال فعالیت هست اهمیت زیادی میدم، برای همین این دوره توسط فردی داره ارایه میشه که هم دستی بر تولید محتوا داره و هم درگیر کار عملی هست ، اونهم کار عملی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور! بله ! بهداد مرسلپور عزیزم.

بعد از سفر به آمریکا ، واقعا به این نتیجه رسیدم که چقدر خوبه که تجربیات این کشورهای پیشرفته که حاصل آزمون و خطای بسیار زیادی بوده ، به کشورمون ایران منتقل بشه و یه جورایی بومی. این همون چیزی هست که رسالت خودم و تیم استارتاپ آکادمی هم هست.

در این دوره بر روی یک پروژه واقعی کارخواهیم کرد و شما در کنار آموزه های گام به گام ، درگیر کار عملی خواهید بود.

  • این دوره ۷ هفته تقریبا طول خواهد کشید و نیاز هست که هفته ای حداقل ۷ الی ۱۰ ساعت براش وقت بزارید.

  • در این دوره یک چالش طراحی تجربه کاربر داریم که در اصل یک پروژه واقعی طراحی تجربه کاربر هست،به افراد منتخب در این چالش تمام یا بخشی از هزینه دوره بازگشت داده خواهد شد.

  • افرادی که این دوره رو بگذرونن با فرآیند پایه ای تجربه کاربر UX آشنا میشن و  میتونن بعنوان طراح تجربه کاربر تازه کار و با حداقل یک نمونه کار عملی در کارنامه خود وارد بازار کار بشن، افراد حرفه ای هم میتونن از این فرصت و چالش طراحی برای رقابت استفاده کنن و در کنارش مفاهیم طراحی تجربه کاربر رو به گونه ای منظم و سیستمی مرور کنن.

  • اطلاعات ثبت نام دوره رو میتونین از اینجا دریافت کنید.

  • راستی چهارمین دوره کارآفرینی ناب نسخه ۲٫۸ هم در حال برنامه ریزی و ثبت نام هست.

 

مشخصات دوره گام به گام و اقدام محور طراحی تجربه کاربر