صدفرمان استارتاپی ویژه استارتاپ ها ، فرمان شماره ۱۴
صدفرمان استارتاپی ویژه استارتاپ ها ، فرمان شماره ۱۴
۶ نظر
ارسال نظر
ارسال نظر
نوشتههای تازه
- معرفی دوره آنلاین اقدام محور و گام به گام طراحی تجربه کاربر UX
- آموزه های استارتاپ ناب قسمت دهم آخر عاشق مشکل شو نه راه حلت !
- آموزه های استارتاپ ناب قسمت نهم اگر کسی محصول شما را نخرد چی؟
- آموزه های استارتاپ ناب قسمت هشتم نداشتن مسیر مشخص برای رسیدن به مشتری
- آموزه های استارتاپ ناب قسمت هفتم – اتمام منابع و هدر دادن آنها
آخرین دیدگاهها
- مهدی علیپور سخاوی در آموزه های استارتاپ ناب قسمت دهم آخر عاشق مشکل شو نه راه حلت !
- مهدی علیپور سخاوی در گزارشی از برگزاری وبینار الفبای ارزشگذاری استارتاپ ها
- مهدی علیپور سخاوی در سریال ویدیویی بوم مدل کسب و کار ویژه استارتاپ ها- قسمت ۱۰
- سعید در ۱۲ هشدار مهم برای استارتاپ ها – آموزه های سیلیکون ولی
- مریم در بوم مدل کسب و کار کافه بازار،مثالی برای استارتاپ ها
دکتر.استارت آپ
پس شما چه روشی به جای جمع آوری اطلاعات به روش (میدانی) رو پیشنهاد میکنید؟
مصاحبه عمیق و تکنیک های اعتبار سنجی ( در آینده آموزشی پیرامون آن منتشر خواهم کرد)
آقا چرا این پرسشنامه ها به درد نمیخورند.
این پرسش نامه ها در مراحل بعدی و توسعه کسب و کار مفید هستن
در مراحله ارتباط رو در رو و کشف مشتری و نکات و داستانهای اون خیلی مهمتر هست.
بزودی در زمینه مصاحبه مشتری آموزشی رو منتشر خواهم کرد
مشتاقانه منتظر انتشار مطالب جدید هستیم :دی هرکی از یه تیم از مطالب آموزشی شما استفاده کنه میتونه به تیمشم یاد بده و اعضا تیم هم به … و همینطور این چرخه حرمی ولی مفید ادامه پیدا کنه.
آرزو ی موفقیت و بهترین ها برای شما 🙂
درود بر شما