شما احتمالا در پیش برد و راه اندازی ایده استارتاپیتون یا از ابزار بوم مدل کسب و کار دارین استفاده می کنید یا از ابزار بوم ناب ( که به شدت پیشنهاد میشه از ابزار بوم ناب استفاده کنید ) من دو تا دوره مفصل در این زمینه در وبسایت فرانش دارم که میتونید بهشون رجوع کنید…
در این مجموعه  ویدیو قصد دارم که با شما در مورد ۱۰ خطایی که در طراحی مدل کسب و کارتون احتمالا دچارش میشین صحبت کنم. ایده این ویدیو از کلاسی که با اش موریا در تگزاس داشتم اومده. این ۱۰ تا خطا خیلی رایج هست و اش موریا ، نویسنده کتاب اجراب ناب و رشد ناب در قالب جلسات مشاوره اش بسیار برخورد کرده . من هم بواسطه مشاوره هایی که داشتم با خیلی از اونها برخورد کردم.یه جورایی همه جای دنیا مدل ذهنی و فکری کارآفرینا و خطاهایی که دچارش میشن یکسان هست!در این مجموعه ۱۰ قسمتی این خطاها رو با شما به اشتراک می گذارم.

لینک های من در اینستاگرام و توییتر

banner

استارتاپ آکادمی

هشدار استارتاپی شماره ۶ : ارزش پیشنهادی ضعیف

یک ارزش پیشنهادی ضعیف !
یک کسب و کار موفق بر پایه مشتریاش ساخته میشه ، و مشتریان حول ارزش پیشنهادی شما قرار دارند و بواسطه اون جذب محصول شما می شوند !
در استارتاپ خودتون به این موضوع همیشه فکر کنید که چه دلیلی وجود داره که مشتریان شما رو نسبت به سایرین انتخاب کنید ؟ پاسخ دادن به این چرا از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
یادتون باشه این بخش از بوم ناب ، یا این مفهوم ، نمودش در شعار شما و صفحه landing page شما هست ! چه جمله و عبارتی هست که کاربران با خوندن اون ، دقیقا متوجه میشن که محصول شما چیه ، چه مشکلی از اونها رو حل کرده و در نهایت با تهیه محصول شما چه کاری براشون انجام میشه ، به چه نتیجه ای میرسن !
مثلا لذت خوردن یک پیتزای داغ کمتر از ۳۰ دقیقه ! میتونه نمونه ای از یک عبارت بیانگر ارزش پیشنهادی شما باشه !
روی این عبارت باید کلی کار کنید و توجه افراد رو نسبت بهش اندازه بگیرید و تست کنید !

توضیحات بیشتر در ویدیو