بسیاری از دانشمندان و صاحب نظران قرن ۲۱ را قرن ارتباط ( Connectivity ) می نامند٬ قرنی که در آن وسایل ارتباطی به هم متصل میشوند و کاربران نیز از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباطات خود را با دوستان و اقوام خود در سراسر جهان گسترش میدهند.

قرن ارتباط٬ قرنی است که فروش و کسب و کار نیز تعاریف متفاوتی به خود گرفته و روش های کلاسیک قدیمی شاید دیگر جواب گویی لازم را برای شرکت ها نداشته باشند٬ نیازهای کاربران و خریداران متفاوت شده و همزمان با عوض شدن نیازها روش های فروش و بازاریابی نیز باید عوض شود.

به همین منظور انجمن علمی رشته فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد مشهد اقدام به برگزاری همایشی با موضوعیت کسب و کار اینترنتی از ایده پردازی تا بازاریابی محصول کرده است.در این همایش که به مدت یک روز برگزار میشود مهندس علیپور٬ مهندس پورعلی و زمانیان در ۳ قدم کلی به معرفی و آموزش روش های کسب و کارهای مبتنی اینترنتی میپردازند.ایده پردازی و پیاده سازی و در نهایت بازاریابی اینترنتی موضوعات کلی خواهد بود که در مورد آنها در این همایش توضیح داده خواهد شد.

یکی از نکات مهم در راه اندازی هر نوع کسب و کاری ایده پردازی و انتخاب بهترین ایده از میان تعداد زیاد ایده های موجود است٬ هر روزه ایده های فراوانی به ذهن ما خطور میکند انتخاب این که کدام ایده را تبدیل به کسب و کار کنیم و روی ایده هنوز باید فکر کنیم و آن را بپرورانیم از مسائل مهم است.این موضوع را مهندس علیپور در این همایش توضیح خواهند داد.

پس از ایده پردازی و پرورش ایده به راه اندازی و پیاده سازی ایده میرسیم٬ پیاده سازی ایده در فضای مجازی سختی های خاص خود را دارد.متعدد بودن روش های پیاده سازی یک سایت تا روش های اصولی طراحی رابط کاربری و حتی طراحی تجربه کاربری همه مواردی هستند که بسیاری هنوز پس از سال ها کار در اینترنت با مشکلاتی در این مورد مواجه هستند.مهندس پورعلی از تجربه ی شخصی خود برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین توسعه ی سایت ها به منظور فروش بهتر توضیح میدهد.ایشان توضیح خواهند داد که چگونه کسب و کار مبتنی بر اینترنت خود را پیاده سازی کنیم.

در هر کسب و کاری مرحله ی آخر برندسازی و تبلیغات است٬ تمام تلاش شما در بخش های پیشین در این بخش باید نتیجه بدهد٬ بدون بازاریابی صحیح تمام تلاش ها به هدر خواهد رفت.قرن ۲۱ ام قرن ارتباطات است و باید روش های بازاریابی خود را براساس نیازها و باورهای کاربران در این قرن تنظیم کنیم٬ روش های بازاریابی کلاسیک دیگر در قرن ۲۱ و خصوصا در اینترنت پاسخ گوی نیازها نمیباشد.مهندس زمانیان در این مورد که چگونه بازاریابی اینترنتی صحیح انجام دهیم و مخاطبان خود را شناسایی کنیم توضیح خواهند داد.

همچنین از طرف انجمن علمی رشته فناوری اطلاعات و مدیریت گروه فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد و شرکت آرنیکاوب گواهی نامه معتبر به حاضران در همایش اهدا خواهد شد.

hamayesh
زمان برگزاری این سمینار دوشنبه ۱۹ اسفند ۹۲ ساعت ۴ تا ۶٫۳۰ بعد از ظهر
برای ثبت نام به سایت : http://itiaum.ir مراجعه کنید.