خوب ، شاید خبردار شده باشید که آخر این هفته یک کارگاه آنلاین ( وبینار ) داریم با موضوع سرطان استارتاپی در ایران !
این اولین وبینار آموزشی از مجموعه وبینار های آموزشی در دکتر استارتاپ هست که امیدوارم به خوبی برگزار بشه و اونایی که شرکت می کنن کاملا راضی بشن ! درضمن برای تمامی شرکت کنندگان در وبینار ، فایل ویدیویی وبنیار ارسال میشه . البته ثبت نام زودهنگام به پایان رسیده وهم اکنون فقط امکان ثبت نام عادی فراهم است.

چرا سرطان استارتاپی ؟

واقعیت اینه که یکسری معضلات و مسایلی هست که اگر بهش توجه نکنید مثل یک سرطان ، باعث تحلیل استارتاپتون میشه ، با آگاهی از این معضلات و مشکلات و راه حل هایی که در این وبینار ارایه میشه میتونید ریسک شکست خودتونو خیلی پایین بیارید.ببینید شما بعنوان یک کارآفرین و صاحب ایده یا موسس یک استارتاپ و کسب و کار نوپا ، باید از مشکلات راه باخبر باشید ، اینکه فقط بواسطه جو بوجود آمده و تصورات خودتون و بدون آگاهی از مسیری که قراره طی کنید وارد وادی کارآفرینی بشید ، شاید خیلی کار درستی نباشه.من معتقدم که در کنار موج ایجاد شده باید کمی هم واقعیت ها رو بیان کرد تا شما دید واقعی تری از مسیری که قراره طی کنید بدست بیارید.

موضوعاتی که بهش خواهیم پرداخت

در توضیحات وبسایت ثبت نام این توضیحات رو گذاشتم

استارتاپ شما در خطر ابتلا به سرطان است!
بیشتر استارتاپ های ایرانی دچار سرطان می شوند ولی شما یادیگیرید از این سرطان جلوگیری کنید !
استارتاپ های ایرانی چراشکست می خورند ؟ آیا می شود از این شکست ها جلوگیری کرد؟
با وجود این همه شتابدهنده و رویداد های کارآفرینی ، چرا هنوز خبری از داستان های موفقیت نیست ؟!
آیا می دانید بوم مدل کسب و کار باعث شکست شما می شود ؟
هیچکس از قتل استارتاپ ها حرف نمی زند! چرا؟
راه حل و درمان چیست ؟

کارگاه آنلاین بدون محدودیت مکانی و امکان حضور از سراسر ایران و جهان

ویدیوی کارگاه ، بعد از برگزاری کارگاه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد

نیازمندی ها : یک اتصال معمولی به اینترنت

قبل از برگزاری کارگاه ، آموزش نحوه حضور برای شرکت کنندگان ارسال می گردد.

سلام ، من علیپور هستم ، مهدی علیپور ، دکتر استارتاپ. همونطور که میدونید خیلی از استارتاپ ها در دنیا ، دچار شکست می شوند ، البته شاید بهتر باشه بگیم که محصولاتی که اونا تولید کردن با شکست شکست مواجه میشه یعنی چی، یعنی اینکه محصولی رو تولید می کنند که مورد استقبال قرار نمیگیره،این اتفاق در ایران هم باضریب بالایی داره رخ می ده ، الان سه سالی هست که مباحث استارتاپی داغ شده خدا روشکر شتابدهنده های زیادی هم برای کمک کردن و حمایت از استارتاپ ها راه اندازی شدن، ولی مسئله ای که هست اینه که به نظر می رسه که استارتاپ ها فرآیند درستی رو طی نمی کنند ،میدونید ، یکسری الگوی شکست وجود داره که اصلا مورد توجه قرار نمیگیره و همین مسئله و بی توجهی یاعث شکستشون میشه !البته شکست خوردن بد نیست ولی واقعیت اینه که یکسری راهکارهای ساده میشه از این شکست ها جلوگیری کرد !
این روزها که کمتر کسی در مورد شکست استارتاپ ها صحبت می کنه ! ببینید ، یکی از دلایل این عدم موفقیت ها شاید این باشه که اطلاعات کافی در زمینه یک فرآیند صحیح راه اندازی یک استارتاپ وجود نداره یا اگر هست بهش توجه نمیشه !مثلا ،شاید براتون جالب باشه که بدونید بکارگیری بوم مدل کسب و کار برای یک استارتاپ ، و محوریت قرار دادن اون ، میتونه باعث شکست یک استارتاپ بشه ! جالبه نه ! من خودم یک دوره آموزشی ویدیویی در موردبوم مدل کسب و کار رو برای استارتاپ ها آماده کردم که شاید اونو دیده باشید ولی مهم اینه که بدونید از این ابزار در چه مرحله ای و کجا باید استفاده کرد.بواسطه مشاوره ها و مطالعاتی که داشتم یکسری الگو های مشخص پیدا کردم که باعث شکست کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها می شه ، راه حل هایی رو هم برای این موارد پیدا کردم که قصد دارم در این دوره با شما در میان بگذارم که امیدوارم مفید واقع بشه !
امیدوارم با آگاهی از این هشدار ها و راه حل هایی که در این دوره ارایه میشه ،بتونید ضریب موفقیت استارتاپ تون رو بالا ببرید! و دچار سرطان استارتاپی نشید! موفق باشید.

Channel-And-Insta

یک نکته جالب

در بازاریابی محدودی که برای این وبینار ( کارگاه آنلاین ) انجام دادم ، دیدم خیلی ها این نکته رو نگرفته بودن که این کارگاه آنلاین است و محدودیت مکانی نداره.از طرفی عده زیادی درخواست فیلم کارگاه رو گرفته داشتن که حتما فیلم وبینار رو ما برای شرکت کنندگان ارسال می کنیم ، سئوالاتی هم در مورد سرعت اینترنت بود ، که باید به این نکته اشاره کنم که با یک اتصال معمولی اینترنت میتونید در این وبینار شرکت کنید.

هدیه ای ویژه افرادی که بهم فیدبک دادن

تعدادی از دوستان ( حدود ۲۸ نفر) نسبت به این وبینار نظرات سازنده ای دادن که براشون یک هدیه ویژه دارم که انشاالله هفته آینده به دستشون میرسه !

آیا هنوز میشه ثبت نام کرد !

بله امکان ثبت نام فراهم است و میتونید از طریق این لینک ثبت نام کنید.

بی صبرانه منتظر پنج شنبه هستم تا با هم یک گپ اساسی آنلاین بزنیم.

منتظر نظرات و پیشنهاداتتون هستم!