01

۱۰ شرکت نوپای سومین چرخه شتابدهی آواتک، در حضور بیش از ۲۰۰ مهمان و سرمایه گذار، استارتاپ‌های خود را ارائه و معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده آواتک، در روز ارائه تیم‌های آواتک، ١٠ شرکت چرخه سوم این مرکز در حضور مهمانان و سرمایه گذاران به معرفی کسب و کار خود پرداختند. همچنین در حاشیه این مراسم، تیم‌ها در فضای نمایشگاهی، به معرفی محصولات و دستاوردهای ۶ ماهه خود پرداختند.

در این رویداد محسن ملایری، مدیرعامل آواتک درمورد فعالیت های این مرکز طی سه دوره اخیر گفت: همه تیم‌های پذیرفته شده در آواتک از فرآیندی به شدت گزینشی عبور می کنند. وی افزود: ۴۰۰ تیم متقاضی ورود به چرخه سوم شتابدهی بودند که از این تعداد با ۱۲۰ تیم مصاحبه شد و پس از گزینش آن‌ها، ۲۰ تیم وارد مرحله پیش‌شتابدهی شدند، در نهایت نیز پس از گذراندن این دوره، ۱۰ تیم برای دریافت سرمایه اولیه آواتک انتخاب شدند.

سعید رحمانی، رییس هیات مدیره این شتابدهنده در این رویداد گفت: روز ارائه آواتک روز بسیار مهمی است چرا که جوانان ما بجای بیکاری و یا ترک وطن، آستین همت خود را بالا زده و کسب و کار کوچک خود را راه اندازی و عرضه می‌کنند. وی  امسال را سال موفقیت اکوسیستم کارآفرینی در ایران نامید و گفت: این اکوسیستم حاصل تلاش یک فرد، شرکت یا جریان سیاسی نیست، بلکه یک جریان اقتصادی اجتماعی و حاصل تلاش جامعه کارآفرینی تکنولوژی ایران است.

رحمانی خاطرنشان کرد: استارتاپ ها در این مسیر راه دشواری پیش رو دارند و رویارویی آنها با رقبای خارجی امری اجتناب ناپذیر است، وی وجود سرمایه خارجی را یکی از راه های غلبه بر این چالش برشمرد و افزود: وجود هر نوع از سرمایه خارجی در این راه موثر نیست، بلکه تنها سرمایه خارجی که همراه با انتقال دانش باشد برای حمایت از کارآفرین ایرانی مفید خواهد بود.

براساس این گزارش،  ایزی پز (پلتفرم ارسال مواد اولیه و دستور تهیه غذاهای اختصاصی)، فول فکر (پلتفرم روانشناسی آنلاین)، لیمانزا(پلتفرم طراحان مد ایرانی)، پین تایم (پلتفرم تبلیغاتی مکان محور از طریق شبکه وای فای)، جرمینال (پلتفرم تولید محصولات برپایه اینترنت اشیا)، دیتاشهر (پلتفرم جستجوی مکان های شهری)، آزمون سبز (پلتفرم برگزاری آزمون های آنلاین)، لوناتو (پلتفرم فروش عینک طبی، آفتابی، عدسی و لنز)، بوتیک (جستجوگر هوشمند مد و پوشاک) و نظربازار (تحقیقات بازار بر بستر موبایل و ارئه داشبورد آنلاین) شرکتهای ارائه دهنده چرخه ی سوم شتابدهی آواتک بودند که برای جذب سرمایه مورد نیاز خود از سرمایه گذاران حاضر، به  ارائه کسب و کار خود پرداختند.

روابط عمومی آواتک

avatech15 avatech17 avatech63 avatech131 avatech140 avatech151