در کشور های پیشرفته مثل آمریکا ،کانادا ، آلمان و… در هر روز و هر ماه رویداد های بسیار زیادی در زمینه های مختلف برگزار میشه ! مثلا در سیلیکن ولی می بینید که در یک روز ۳ تا میتاپس ۲ تا رویداد و سه نشست تخصصی پیرامونن موضوع استارتاپ ها برگزار می شه ! در ایران ،خیلی ها اعتراض می کنند که همش یه عده دارن رویداد برگزار می کنن و رویداد برگزار کردن یه جورایی مد شده ! من شدیدا با این مسئله مخالف هستم ! یکی از کاربرد های مهم این رویداد ها شبکه سازی و آشنایی با دانش تخصصی یک حوزه و اشتراک گذاری تجربه است ! البته کیفیت رویداد ها نیز مهم است ولی من شخصا موافق برگزاری هر رویداد چه با کیفیت چه بی کیفیت  ( رویداد های بی کیفیت خود به خود حذف می شوند )هستم ! رویداد هایی مثل استارتاپ ویکند ، استارتاپ لین ماشین ، میتاپس ها ، روشن شو ، روز آخر و…. همه و همه بگونه ای برای جامعه مفید هستند !

یکی از رویداد هایی که به تازگی در مشهد قرار است برگزار شود ، رویداد روز آخر هست که بنده هم جهت به اشتراک گذاری تجربیاتم در آن سخنرانی خواهم داشت.این هم توضیحات این رویداد از زبان برگزار کنندگان !

ثبت نام و حضور در این رویداد رو به همه دوستان پیشنهاد میدم!به امید دیدار!

photo

رویداد روز آخر بنا دارد تا با زبانی ساده به شما کمک می‌کنند تا علایق و خواسته‌های واقعی خودتان را پیدا نموده و در زندگی تغییر دلخواه خود را ایجاد کنید.

جمله معروف «هر روز طوری زندگی کن که انگار روز آخر زندگی توست» را همه شنیده‌ایم، آیا تا بحال جلو آینه ایستاده اید و از خودتان پرسیده اید آیا من خوشبختم؟ من موفقم؟ من خوشحالم؟ پاسختان منفی بود؟! باید چیزی در زندگی شما تغییر کند!

در رویداد روز آخر ما در جستجوی یافتن خواسته‌های واقعی خود از زندگی هستیم و فرض می‌کنیم که آن روز، روز آخر و فرصت نهایی ما برای تغییر و انتخاب مسیر زندگی است، سعی می‌کنیم تا به سمت هدفی که تعیین می‌کنیم حرکت کنیم و زندگی خود را در جهت رسیدن به آن بهینه کنیم تا وقتی بار دیگر همان سوال‌های بالا را از خود می‌پرسیم پاسخ مثبت بشنویم.

رویداد روز آخر در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه در شهر مشهد، با حضور مربیان برجسته آقایان “امیر مهرانی”، “آرش میلانی” و “علی نعمتی شهاب” و … برگزار خواهد شد، در این رویداد مربیان متدهای موجود برای حرکت به سمت تغییر و یافتن هدف زندگی را معرفی و تشریح می‌کنند، افرادی که تجربه پیاده‌سازی این راه‌کارها را در زندگی خود داشتند تجربیات واقعی خود را بیان می‌کنند و در نهایت با تمرین “تصویر روز آخر” بیشتر خود را خواهید شناخت و نتایج آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

این رویداد که با تلاش “زاکروت”، “داود تراب زاده”، “تکتم رنجبران” و “امین بدیع زاده” برنامه ریزی شده است، بنا دارد تا با زبانی ساده به شما کمک می‌کنند تا علایق و خواسته‌های واقعی خودتان را پیدا نموده و در زندگی تغییر دلخواه خود را ایجاد کنید. زندگی شما کوتاه‌تر از این است که آن را برای دیگران تلف کنید. روز آخر طوری که می‌خواهید زندگی کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد به وبسایت روز آخر   roozeakhar.comمراجعه فرمایید و با ایمیل hi@roozeakhar.com با ما در تماس باشید.